mandag den 11. juni 2012

Ih der kom en pakke


I fredags kom der en pakke fra Rikke,
som havde meldt sig til pakkelegen hos mig.
Ih altså Rikke, jeg har jo slet ikke fået sendt til dig endu-
men jeg tager hul på pakkerne til pakkelegen som det første, når jeg kommer hjem fra ferie
PROMISE.

Pakken fra Rikke indeholder lidt hygge i form af te og chokolader,
kreative ting; tror de blå perler skal bruges il en fingerring- man kunne evt også lave en snurretop
Og så var der nogle fine plastre, som jeg kan bruge når jeg (igen) syer mig i fingrene

Tusind tak for gaven, Rikke.
Kan bruge alle tingene:-)

4 kommentarer:

  1. Det var så lidt :) Og god fornøjelse med at være kreativ og husk at hold en (velfortjent) pause, evt med et krus the og chokolade :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg har taget en god pause:-) Så er det altså lidt nemmere at komme igennem det lidt mørke vejr herhjemme i DK:-)

      Slet
  2. Min pakke kommer snart... Jeg skal bare liiiige finde ud af hvad den helt præcis skal indeholde ;)
    Jeg er så SÅ glad for din pakke! :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Hi Åsa, jeg har masser af tålmodighed. Man skal jo liuge have det hele til at hænge sammen med hverdag, madlavning, arbejde og så kommer det kreative. Er virkleig glad for, du kunne lide prinsessen:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...