lørdag den 29. december 2012

Lækre ting fra Århus

Julen er ovre og jeg higer efter andre og blødere farver.
Måske derfor jeg ikke kunne stå for alle de lækre ting i Hay-butikken i Århus.


En fjer med kuglepen til hver af pigerne og en lækker mappe til den store-
en mappe hun har ønsket sig længe til sine skolepapirer.
Så kan man da ikke blive andet end glad, når man skal have mappen frem.


Gik lidt amok i Hay´s lækre bånd, især de lyserøde købte jeg en stak af,
for de passer pefekt i farven til mine hangtags, så mon ikke der bliver
pakket en del varer ind i dét bånd det næste stykke tid.
Og maskingtape i næsten samme lyserøde farve.


Jeg har også ønsket mig en mappe længe, til alle mine håndskrevne hækleopskrifter.
Neonbåndet foroven er ikke fra Århus, men fra Stine- og de er SÅ lækre-
noget af båndet skal bl.a bruges til noget dukketøj til mine dukker,
som jeg snart løfter sløret for, hvordan ser ud.


Mappen er sådan én med konvoluter indeni-
lækkert farvespil, ikke?


Og sidst men ikke mindst, fik pigerne også hver en ting i Smuksak-butikken:
en pakke ærteposer til den mindste, så vi kan synge
 "oppe på mit hoved" nede fra Musikskolen.
Ærteposerne er fra Superskurk.
Den store fik et par øreringe fra Oh Deer Sisters, rigtig trendy til sådan en teenage-pige

17 kommentarer:

  1. Lækre lækre sager... du er da gået helt shop-amok.
    Må vist forbi Hay efter bånd, for det er da så fint.
    Godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en virkelig "farlig" butik at komme ind i. Og ja, skynd dig at smutte forbi efter noget bånd, kunne forstå Tina allerede havde fået fat i det koral/orange farvede:-)

      Slet
  2. Skønne sager og meget fine og dejlige farver .-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis- de farver kan inspirere til forår.

      Slet
  3. Nej altså Heidi,
    jeg har slet ikke bemærket at du har været inde hos mig og købe neonbånd.
    Havde vist for travlt med at pakke pakker og sende ud, til at lægge mærke til noget som helst.
    Men tusind tak for link.

    Og mums for en masse lækre pastel-mums-vi-trænger-til-nogle-nye-farver du der har købt.

    Jeg ønsker dig og dine et rigtig godt Nytår og jeg glæder mig til at følge med på din super kreative blog til næste år.

    Kh. Stine:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, det er købt på min mands kort, da det er ham, der har en paypal-konto:-) Jeg er vist allerede gået igang med forårsfarverne på mine produktioner herhjemme kan jeg se. Jeg glæder mig også til at følge dig det næste år med masser af dejlig strikke- og hækle-mums.

      Slet
  4. Lækre Århus lækkerier! Så fik jeg pludselig også lyst til pasteller...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, sådan havde jeg det også, da jeg gik rundt og kiggede på farverne:-9

      Slet
  5. Så seje og fine ting:))))) knus fra charlotte

    SvarSlet
  6. Fine sager - det er altså også nemt at blive fristet i Aarhus, godt jeg er flyttet helt til Herning ;O)
    Godt nytår til dig og dine Heidi !

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, her i Herning er der efterhånden en mere og mere lukket gågade. Også godt nytår til dig:-)

      Slet
  7. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  8. Sikke nogle lækre sager! Det kribler også i mine fingre hver gang jeg går ind i Hay ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en butik, der er svær at komme udenom.-)

      Slet
  9. Tak og i lige måde. Jeg sætter også pris på alle dine kommentarer og svar på de kommentarer, jeg lægger hos dig. Knus til dig

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...