torsdag den 14. november 2013

Det mest kiksede


Den sværeste opgave i blogudfordringen er helt klart denne nummer 4:
"hvad er det mest kiksede du har lavet"
Det er svært, fordi jeg ikke gemmer ting, der ikke er blevet gode,
og fordi det faktisk er lidt grænseoverskridende at vise de grimme ting.
Men når jeg tænker mig om, så har jeg engang lavet en virkelig grim ting;
en rigtig 80´er ting, billeder i samme farvenuance, klistret på et stykke papir og til sidst klippet i facon.
Den eneste, der ikke synes, det er grimt, er min mor, som har sat billedet i en ramme
og hængt det op.
Hver gang jeg kommer ned til mine forældre tænker jeg "åh gud"
når jeg ser billedet og kan ikke forstå det stadig er oppe at hænge.

7 kommentarer:

  1. Hey, jeg synes, det er meget pænt...er åbenbart lige lovlig 80'er-agtig 😜😄😉

    SvarSlet
  2. Du må lave noget andet til hende i julegave til hende....

    SvarSlet
  3. Det ser da ikke helt tosset ud ;) og ja hvad med noget andet til jul

    SvarSlet
  4. Det er bestemt ikke det grimmeste jeg har set - men ja, hvem gemmer ellers på de grimme ting for at vise dem frem til sådan en lejlighed?? Fint med bollerne over i´erne ;-)
    God weekend - bedste tanker herfra*

    SvarSlet
  5. Jeg kan faktisk rigtig godt lide dit værk! Det er flot rund kollage, hvor alle småhuller ser ud til at være fyldt ud. Jeg synes mere, at det er dit billedevalg, der gør den firseragtig :-)
    Ideen er i hvert fald rigtig god og flot udførelse!

    SvarSlet
  6. smag og behag jeg kan godt lidt det billedet du har lavet :-)

    SvarSlet
  7. Jeg synes, den er flot! Det må bestemt have taget lang tid og der er en charme i, at det er lavet i 80'erne. Jeg sidder og tænker på, hvor meget historie, man faktisk får fortalt om tiden i din collage.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...