søndag den 15. september 2013

Vinderen af en hæklet dukke


TUSIND TAK til alle deltagere, det varmede at høre de søde kommentarer på mine hæklede dukker.
Jeg har trukket en vinder af én af prøverne til mine hækle-kits med hæklede dukker.
Vinderen er fundet via Find en vinder-
og hér er det så meningen at man kan indsætte billedet af vinder-tallet....
men, men men- det er vist noget jeg skal have sat mig lidt mere ind i.
Så istedet kan jeg fortælle, at vindern blev
NUMMER 17, Sannes Fruerstue.

Sanne, sender du mig en mail med din adresse på:
migogmaya@hotmail.dk

3 kommentarer:

  1. Aj hvor fantastisk :-) Sikke en dejlig søndag morgen :-) Sender dig straks en mail :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er dine dukker virkelig skønne :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...