mandag den 5. august 2013

Båd til leg ved stranden- eller badekarret

Billede lånt fra innerchildfun.com

Som en forlængelse af indlægget fra igår med idéer til strandfund,
er her en lille idé til strandleg.
Jeg havde håbet, at jeg idag skulle have vist billeder fra stranden, 
hvor Frederikke leger med sådan en lille båd som på billedet ovenover.
Istedet har jeg lånt billedet HERFRA,
hvor man også kan læse hvordan man laver båden-
jeg kunne nemlig ikke skaffe 3 vinpropper sådan i sidste øjeblik.
Måske det bliver næste år så,
for jeg synes den er sååå sød og er sikker på Frederikke kunne få en masse leg ud af den.
Eller vi kan lave den, når v kommer hjem fra ferie,
og så kan hun lege med den  badekarret.

6 kommentarer:

  1. Hvor er den sød og enkel!
    Sådan en skal vi da prøve at lave her :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er den nemlig- er lige ved at tro, at Frederikke selv kan lave den.

      Slet
  2. Den er rigtig fin, og enkel at lave :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den nemlig- kunne slet ikke stå for enkeltheden i den.

      Slet
  3. Super sød - god ide... Tror jeg vi må teste herhjemme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig både sød og en god idé- vi skal også have den testet, når vi kommer hjem

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...