onsdag den 24. april 2013

Jeg har vundet en lagkage



Gitte var den anden dag ved at lave en lille ting man kunne give et bud på, hvad var-
i mine øjne kunne hendes projekt ikke være andet end en lagkage med lys.
og sørme om ikke, det var rigtigt.
Til gengæld for at gætte rigtigt, er jeg nu blevet ejer af to skønne lagkager.
De er bare SÅ SØØØØDE-
og Gitte havde endda sendt små kageservietter med, 
så Frederikke rigtig kan lege konditor i sit legekøkken.
TUSIND TAK, Gitte- de er ligeså fantastiske som jeg havde forestillet mig

2 kommentarer:

  1. Dejligt at Frederikke (troede datteren hed Maya?)kan lege med dem i sit lille køkken <3
    God dag til dig Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jeg havde også gættet på Maya ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...