mandag den 11. marts 2013

Vil du afprøve et hæklekit?


Nu kan jeg løfte lidt af sløret for, hvad jeg har arbejdet med
de sidst mange måneder: nemlig hæklekits.
Men inden de skal sættes til salg, søger jeg noget hjælp til at afprøve kitsene.

Er det noget for dig, eller kender du nogen, der kunne tænke sig det,
så skynd dig at sende en mail på:
migogmaya@hotmail.dk

Jeg forestiller mig, jeg har brug for 2-4 personer, som vil afprøve kitsene.
Der er ikke nogen løn i det, men til gengæld får man de kits, man afprøver, kvit og frit.

18 kommentarer:

  1. Hej
    Hvor er de fine, jeg melder mig gerne som testhækler!!!
    Hilsen Gry

    SvarSlet
  2. Hej Heidi.
    Hvor fedt!
    Jeg vil da gerne afprøve dem :)
    jeg har sendt dig en mail :)

    SvarSlet
  3. Hej
    Hvor lyder det fedt jeg melder mig gerne som testhækler
    Vh Britt

    SvarSlet
  4. Hvis du skulle ha' brug for en til at teste sværhedsgrad, er jeg på - for jeg er ingen ferm hækler!

    SvarSlet
  5. Jeg melder mig også gerne! Det lyder spændende.

    SvarSlet
  6. Jeg har sendt dig en mail :-)
    KH. Louise

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne teste dit kit.
    Hilsen Louise

    SvarSlet
  8. Jeg har sendt dig en mail ;)

    SvarSlet
  9. Shit jeg er vist allerede for sent ude! :)

    SvarSlet
  10. Jeg hjælper dig også gerne søde Heidi:-)

    SvarSlet
  11. Øvøv, tror da nok også lige at jeg er for sent på den....

    SvarSlet
  12. Jeg tester også gerne, hvis du har brug for flere ;)

    gulstorff1983@gmail.com

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Jeg tester også gerne -er ikke garvet hækler men ved hvordan man læser en opskrift
    egeskovthomsen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. Jeg vil også meget gerne test hækle. Om ikke andet kan de være jeg kan være heldig en anden gang ;)

    SvarSlet
  16. Øv jeg var vist for sent ude. Ville ellers gerne have test hæklet. Og super ide, forresten;-)

    SvarSlet
  17. Ja jeg er vist også for sent ude :) har lige fundet din blog da jeg søgte på dukketøj, jeg leder med lys og lygte efter strik/hæklet tøj til new born

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...