søndag den 23. december 2012

Til julebordet


Ved hver tallerken på vores julebord, kommer der til at stå et eksemplar af disse
juletræer og egern.

Juletræet er lavet af papir sugerør sat på et grillspyd med en stor plastik perle på toppen.
Til at sætte juletræet i, har jeg brugt et fyrfadslys, som jeg har pillet vægen ud af,
hvori grillspydet istedet kan stå.

Egernet er to hasselnødder med piberenser, limet sammen med limpistol
øg øjnene og næse duppet med sort maling på en tændstik e.l
Idéen til egernet er ikke min egen, men fundet på denne helt vidunderlige, flotte blog.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det et sødt egern, den idé kunne jeg da også godt finde på at snuppe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er du velkommen til at gøre- "mine" var ihvertfald fine på bordet.

      Slet
  2. Søde ideer :-)
    Glædelig jul til dig :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- og tak:-) Håber du hvade en dejlig dag igår.

      Slet
  3. Hvor er egernet kært - og et sugerørsjuletræ... genial idé :o)

    Glædelig jul til dig og familien.

    Julehilsner fra Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og håber du havde en god dag. Jeg skulle lige skynde mig at finde på noget i sidste øjeblik- har været optaget af så meget andet, at det næsten kom bag på mig, at bordet også skulle dækkes og pyntes:-)

      Slet
  4. Svar
    1. Thank you, and hope you had a wonderfull day

      Slet
  5. Nej, hvor er det bare sødt! Jeg må da lige have lavet et par egern til julebordet her i sidste øjeblik! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du fik dem lavet. De er så nemme at lave, at man jo godt kunne give borddekorationen med hjem til gæsterne, for så kan man bare lave nogle flere:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...