søndag den 16. december 2012

Kalendergaver- 4


Tid til igen at vise 3 dejlige gaver frem fra pakkekalenderen med 3 andre blog-damer.
Det var sørme godt, jeg meldte mig til sådan en jule-hygge-spreder.


3 gavemærker fra Gitte.
De skal nok komme i brug inden ikke så længe.
Skønt at se neondetaljerne rigtig er kommet frem denne jul.


Kagemand og -kone i filt fra Karen Elisabeth.
Igen en lille neon-dtalje i form af snoren til at hænge op i.


En pyntet jule-ged fra Dorthe.
Så kan det ikke blive mere "Dorthe´sk" med glimmer og glitter:-)





1 kommentar:

  1. Dorthe'sk - Det er skiseme da et meget godt udtryk - Det tager jeg til mig:-) Og ja det er virkelig hyggeligt. Jeg ELSKER det. Den eneste ulempe er at jeg har nærmest dagligt lyst til at pakke alle gaver op på én gang!

    Men jeg har holdt stand (indtil videre) og håber det lykkes resten af dagene også, selv om det er fristende at flå papiret af samtlige gaver:-)

    Jeg er så klar til en ny pakkekalender næste år også:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...