fredag den 21. december 2012

Julekort med hæklede granny square motiver



Julekortene blev ret simple i år.
Jeg lagde fokus på det hæklede motiv, satte et sødt mønster på som baggrund og
givet det en lille "kant" med en fræk farvet detalje.
De hæklede motiver er sat gennem et hul i kortet med maskingtape på bagsiden,
for så kan motivet tages af og hænges op som et minde om dette års julekort.

Mønstrene på de hæklede granny square mønstre har jeg fundet HER
(kig ude i sidebaren til højre ca 1/3 nede ad siden)

15 kommentarer:

  1. Hvor er de fine:)

    God weekend til dig, når den tid kommer, kh. Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Stine. Også god weekend til jer.

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, fantastisk hæklemønstre at gå efter.

      Slet
  3. De er super søde - og tak for link til The Royal Sisters : )
    Glædelig jul : ) Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og velbekomme. Også god jul til dig

      Slet
  4. Hvor er de bare superfine Heidi! Rigtig glædelig jul til dig og din familie - og hvis du finder tid til at hækle lidt i ferien, så mangler vi lidt i butikken ;-) Bedste hilsner fra Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Christine. Du kan tro, min hæklenål bliver rødglødene i ferien. Det er djeligt, der er gang i butikken:-)

      Slet
  5. Svar
    1. Tak- også rigtig god jul til dig, Sonja

      Slet
  6. Det var da en virkelig sød idé!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Håber også modtagerne synes det:-)

      Slet
  7. Hvor er de skønne -og brugbare!
    De kan kun vække glæde og sikke et overskud du har fået fisket ud af ærmet :-)
    Glædelig jul fra Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og netop så synes jeg, det er så dejligt, at der er et lille minde, så hele kortet ikke bare bliver smidt ud efter jul. Men overskud: det er faktisk noget, jeg får af at være kreativ. Jeg er nødt til at "nørkle" med et eller andet hver dag, ellers fungerer det bare ikke for mig:-) Glædelig jul til dig også

      Slet
  8. Hvor er de bare smukke! Super idé :)
    Glædelig jul!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...