mandag den 10. december 2012

Engle på snor


Som en del af den pakkekalender jeg har sammen med Dorthe, Karen Elisabeth og Gitte,
har jeg lavet nogle af gaverne selv.
Blandt andet har jeg lavet disse engle papirs-muffinforme, glansbilleder og sølv piberensere.


Med alle de smukke papirsforme, man kan få idag, er der rig mulighed for at lave smukke
kjoler på englene.


Muffinformen er foldet på midten, jeg har limet den sammen med en limstift,
derefter glansbilledet.


På hovedet har jeg placeret en sølv piberenser, som jeg også har sat snoren til ophæng igennem.


Man kan evt pynte formene med pailletter, perler o.l


Englene er hængt på en sølv smykkesnor fra Panduro.
Håber mine modtagere blev glade for engle-ranken:-)

18 kommentarer:

  1. Det gjorde jeg ihvertfald. De er så fine!

    SvarSlet
  2. Fine engle Heidi.
    Jeg har tilladt mig at låne lidt flere billeder, så endnu flere kan få glæde af dine sager:) PS: Sælger du ud af dine dukker?

    SvarSlet
  3. Ja, blev helt overrasket, da jeg lige så "mig selv" dér:-) Sender dig lige en mail mht dukkerne

    SvarSlet
  4. Nøøøj, hvor er de fine og skønne! Heldige damer dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- det er jo en nem idé for både voksne og børn.

      Slet
  5. Sikke da nogle skønne engle - sikker på at dine modtager blive vild glade for dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg ihvertfald- jeg er ihvertfald glad for alle de ting, jeg får i min pakkekalender fra dem:-)

      Slet
  6. Sådan nogle engle er jeg da nød til at lave. Tror endda at jeg har både engle og muffinsforme liggende.

    SvarSlet
    Svar
    1. De vil lige være noget for dig, Signe. Og så er de ret nemme at gå til.

      Slet
  7. jeg elsker den!

    det er så fantastiske ting jeg har fået synes jeg...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at høre- jeg er også meget glad for min kalender:-)

      Slet
  8. Hold op HVOR ER DE FINE, dem skal jeg helt klart lave :-) Tusind tak for skøn inspiration!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme- de vil helt sikkert være fine hjemme hos dig.

      Slet
  9. De er simpelthen så fine - dem må jeg OGSÅ se at få lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også, Gitte- jeg ser hele tiden ting, som jeg OGSÅ gerne vil lave.... ha ha:-)

      Slet
  10. Sikke en lækker blog du har her glæder jeg mig til at følge med

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK- velkommen til, håber du kommer til at få masser af ny inspiration her hos mig:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...