tirsdag den 18. september 2012

Så smukke de er


Se lige hvad Fie har sendt mig: de smukkeste glansbilleder.
For nogle uger siden pippede jeg lidt, at jeg da godt kunne tænke mig sådanne smukke billeder til min datters "nye" bænk i legehuset-
og her i blogland skal man ikke pippe længe, før et hjælpsomt pip kommer retur.


Og ikke nok med, at Fie sendte mig ét par- jeg har fået hele tre forskellige og yndige sæt.


Glansbillederne har været Fies mors, som er blevet passet utroligt godt på.
Derfor ved jeg også, at de er sendt til mig med en kærlig tanke, og jeg synes næsten ikke,
jeg kan tage imod sådan en fin gave-
jeg lover, at de skal komme til sin ære på min datters bænk.
Bænken skal males lyserød, have pigen og drengen fra øverste billede på hver sin side af bænken
og til sidst lakeres.
Og så skal jeg sy nogle rigtig fine hynder til.
Fie: tusind, tusind tak- jeg finder på noget at sende retur til dig for sådan en fin gave.

12 kommentarer:

  1. Hej Heidi hvor er de fine:)
    Knus fra Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikke:-) de er slet ikke til at stå for.

      Slet
  2. Nøjj, hvor er de fine.. Og specielt de 2 første kan jeg også huske fra min barndom... Hmm, gad vide om min mor stadig har dem på loftet !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man får helt lyst til at finde sine gamle glansbilleder. Dem her ved jeg dog, at jeg ikke har haft; men engle i massevis og gerne noget med glimmer havde jeg i hobetal

      Slet
  3. Svar
    1. SÅ smukke- og tænk at være så heldig at Fie var så gavmild.

      Slet
  4. Neeeej, nogle af dem havde jeg også! Man bliver jo helt nostalgisk. Jeg skal hjem og tjekke i mors kælder om de stadig findes.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja Christina det skal du- det ville Carla elske, når hun bliver loidt større.

      Slet
  5. Dejligt at de er kommet sikkert frem- og at de vækker glæde:-) Jeg glæder mig til at se, hvad du får dem brugt til...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét gjorde de- og jeg blev meget overrasket da jeg åbnede postkassen- det var en dejlig overraskelse. Jeg tror først jeg får lavet bænken til foråret nu, for jeg vil helst stå udenfor og lave det. Men SÅ kommer det på bloggen, og er slet ike i tvivl om, at det bliver fint. Har fortalt Frederikke, hvad de skal bruges til, og hun var meget interesseret. Igen: tusind tak Fie

      Slet
  6. Jeg tror også at jeg havde dem, da jeg var lille ;-)
    Søde er de!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sjovt, da jeg lagde dem på bloggen, for de var virkelig mange, der kunne huske, de havde haft dem- det er altså sjovt at det kan vække sådanne nogle minder. Men hvor var det også hyggeligt at sidde der og kigge hinandens glansbilleder...åhhhh:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...