torsdag den 13. september 2012

Jeg er SÅ stolt

Igår eftermiddag/aftes tog jeg den lange køretur
fra Midtjylland til Nordjylland for at besøge min datter på efterskolen. 
Der var fernisering af elevernes første billeder, som var en fotoserie på 12 billeder.
Billederne var taget i Ålborg under fortomarathon som er en konkurrence,
hvor man får en opgave for hver time.
Jeg er virkelig stolt af min datter, så ville gerne dele hendes billeder med jer- og hun er kun 15 år.
Over hvert billede har jeg skrevet opgavens navn.

UD I DET BLÅ

I TOGET ER TIDEN MIN EGEN

I BALANCE

UNDER VANDET

ET BILLEDE SIGER MERE END 1000 ORD

DANS

MÅLT OG VEJET

BYENS LIV

STORHED OG FALD

HUDLØST PORTRÆT

SOM VINDEN BLÆSER

NATTOGET TAGER MIG TIL



12 kommentarer:

  1. Du kan sagtens være stolt helt ned i maven - fantastiske billeder hun har taget.

    SvarSlet
  2. Virkelig flotte billeder. Kan godt lide den røde tråd med mønstret der går igen i hvert billede.
    Du har også god grund til at være stolt.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. super flot serie af billeder! Det kan jeg godt forstå at du er stolt over at vise frem!

    SvarSlet
  4. Der er bestemt potentiale i det pigebarn :) Rigtig flot serie.

    Jeg bliver nødt til at spørge dig Heidi - for jeg har set den skønneste hæklede bamse hos Stine Hoelgaards bloggerier. Vil du røbe lidt om hvordan den er kreeret? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan du tro. Jeg har købt mønstret på ravelry af Heidi Bears. Her er adressen: http://www.ravelry.com/patterns/library/lollo-the-african-flower-bear. Bamsen er hæklet med seks forskellige hæklenåle, en blanding af enkelt garn og dobbeltgarn, sekskanter og femkanter. Det er virkelig godt regnet ud. Jeg har brugt ca 3-4 nøgler af hovedfarverne (blå og hvid) ca 1 nøgle af kontrasten (den grønne) og ca 2-3 nøgler af den turkisblå (den i midten). Bamsen er ca 50 cm høj, når den er færdig. Det er et stort projekt, men jeg vidste bare første gang jeg så den, at den ville jeg lave en dag. Og nu skal jeg igang med den næste til julegave til svigermor i lyserøde, sarte farver. Knus Heidi

      Slet
    2. 1000 tak for dit svar Heidi. Den bliver helt sikkert også en af årets julegaveprojekter herhjemme. Det lyder som et super udfordrende hyggeprojekt - i hvertfald for mig :) Måske jeg må have dig som SOS hjælp ;)

      Slet
  5. Fantastiske billeder taget af så ung en pige :-) Kan godt forstå at du er en stolt moder :-)

    SvarSlet
  6. Ja det må jeg sige. Der er virkelig tænkt over arbejdet. Ros til den stolte mors datter.

    SvarSlet
  7. Wow, det er nogle fede billeder :) Jeg misunder hendes evner. Du kan godt være stolt :)

    SvarSlet
  8. Fantastisk flotte og SIGENDE fotos, din dygtige datter har taget!
    Super godt set og tænkt hele vejen igennem! :-)
    *SMIL* og god weekend... //Lisbet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...