onsdag den 2. maj 2012

A Photo A Day

Igår læste jeg på Celinas blog om projekt for maj-måned,
hvor man skal tage et billede af en forudbestemt ting hver dag.
Jeg vil gerne være bedre til at tage billeder, så jeg syntes det kunne være ret sjovt at være med-
og også at se, hvordan de andre tolker opgaven hver dag.


Billedet for idag hed FUN.
Derfor er mit billede med masking tape, for jeg er lige faldet pladask for det hersens tape
og har så mange idéer, det kunne bruges til.
Jeg er nok lidt forelsket (hvis man kan sige det om en ting) og synes de er virkelig sjove.
Derfor billedet.


Billedet imorgen hedder så SUNSET.
Hm, lad os se, hvad der kommer op.
Hvis du har lyst at være med, tror jeg godt, du kan nå det endnu:-)


Og nu har jeg så gemt det første billede til det sidste, det var nemlig SELVPORTÆT.
Det er meget grænseoverskridende, men nu gør jeg det alligevel og sætter et billede på af mig selv.
Jeg har længe gerne villet have et andet profilbillede, så nu bruger jeg det her, når jeg alligevel har det.

Det er altså ikke mig selv, der har taget billedet, men min store datter,
som lige fangede mig, da jeg sad på græsset og holdt øje med den mindste-
kan godt forstå, hun skal på fotolinje på efterskolen.
Du kan evt se flere af hendes billeder her

2 kommentarer:

  1. Det er s.. da et meget godt foto af dig - dygtig datter - og rart at få ansigt på bloggeren bar bloggen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er nemlig også det, jeg tænkte med ansigtet bag bloggeren. Jeg kan selv godt lide, når andre bloggere har et ansigt på, så nu "sprang jeg ud i det" Knus Heidi

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...