tirsdag den 1. maj 2012

Imponerende hvad der findes derude

Jeg har længe villet prøve at tage en blog rundfart for at deltage i nogle af alle disse skønne give aways der findes i blogland.

Jeg er imponeret over, hvad der findes af fine gaver.

Jeg ville gerne deltage i mange flere, men her er lige hvad jeg nåede her til morgen


Disse helt vidunderlige og skønne bordfigurer fra Apfelstrudel


Virkelig flot og stilsikkert billede fra Charmerende


En hel kasse med 35 nøgler garn i forskellige farver (hvor heldig ville man lige være) fra Yarnfreak


En mega sød hæklet abe fra Frk Garnglad


Og en bamse mere, som min datter ville elske fra Celinas Verden


Fine vintage mønstre fra Retro Couture


Lækker thermokande i min yndlingsfarve lilla fra Tulletøsen


Hvem kan stå for disse skønne glas fra Rosendal fra Belladotte 




Masking tape, som jeg lige har fået øjnene op for, hvor mange muligheder der er i fra Lei Living


Sættekasse der helt bestemt ville pynte på min datters værelse fra Mama Lola

Hold da op, har jeg alligevel deltaget i så mange her til morgen.
Men ville enormt gerne vinde dem allesammen.
Jeg krydser fingre.

Knus Heidi


1 kommentar:

  1. Vildt alle dem du har vundet, håber du kommer til at vinde lidt af dem.
    Jeg har også en kørende, ved ikke om du har nået at tilmælde dig den:-)
    Je tror da lige je skal på rundtur i aften.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...