onsdag den 16. maj 2012

Dukketøj på "postordre"


Igår kom en lille pakke fra Stine med dukketøj, som jeg havde købt til min datters BabyBorn.
Dukketøjet er virkelig fint strikket.


Flere gange har jeg faktisk tænkt på at strikke sættet selv- men lige i øjeblikket er det sommertøj, der ryger gennem maskinen og pindene.
Så ville skæbnen at Stine havde udsalg på hendes prøver
Og så er det jo bare med at slå til:-)
Jeg elsker når min datter står og klæder dukken på og fortæller højt, hvad der passer sammen og ikke gør- det må være en skade fra hendes mor


Købte også denne bedårende sarte blå strikcardigan
Den ligner næsten cashmere


Jeg ville lave en sød buksedragt til cardiganen, men jeg må have haft et black-out,
for jeg fik kun klippet til ét ben- og nu er der ikke mere stof.
Så nu laver jeg overdelen fra dragten om til en lille vest istedet.


Jeg har klippet de her bukser i det seje stof med fjerene-
men det bliver nok lidt for vildt at sætte til- så der må jeg finde på noget andet


Nu står jeg med valget mellem de her to blå stykker stof-
eller skal jeg bare lave dem begge to?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...