tirsdag den 6. marts 2012

Viskestykke give away

Påsken fejrer vi altid i sommerhuset på Ærø
sammen med mine svigerforældre.
Og jeg VED at svigermor elsker pastelfarver,
så allerede nu har jeg været igang med
at lave en lille gave til hende til påske.


Viskestykker rammer aldrig helt forkert,
og de her fra Søstrene Grene
er i mange rigtig lækre forårsfarver.
Den lille trekløver, jeg havde lavet til dukketøjet,
har jeg hæklet i nogle sjove farver
og pyntet viskestykkerne med


Jeg skal også lige selv have nogle stykker,
og fordi jeg er blevet så glad for dem,
sætter jeg en hurtig give away igang og udlodder 6 stk viskestykker i 3 farver.

Jeg har en give away mere på vej- forhåbentlig i næste uge.
Men den skal altså være helt perfekt inden jeg udlodder den-
I ved, den give away, jeg har nævnt et par gange
med inspiration fra Stine Hoelgaard Johansen 
og som rimer på rude:-)

Reglerne for at deltage i denne hurtige give away er:
1 lod for kommentar
1 lod for fast læser/blive fast læser
1 lod for at linke fra sin blog

Husk at skriv hvor mange lodder du deltager med

Jeg trækker vinderen allerede tirsdag næste uge, altså 13/3

Håber du vil være med


41 kommentarer:

  1. Superfine viskestykker! Klart pænere end de kokkeviskestykker jeg har hængende-så jeg nupper 2 lodder:-)

    SvarSlet
  2. Viskestykker kan man altid bruge. Jeg snupper 2 lodder :-)

    SvarSlet
  3. De er da skønne, jeg hopper med på 2 lodder

    SvarSlet
  4. 2 lodder tak! De er rigtig fine

    SvarSlet
  5. De er rigtig fine... 2 lodder til mig... :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er de dog fine, god ide :) Jeg er med på 2 lodder
    Rebecca T. C.

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 2 lodder!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  8. Hej vil da gerne være med på 2 lodder, glæder mig til at følge din blog. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  9. Jeg snupper 3 lodder.
    De er rigtig søde og pastel er altså en god påskefarve

    SvarSlet
  10. Kære Heidi

    super søde viskestykker, jeg er med, med 3 lodder. Trænger til lidt forår i køkkenet. Og sikken et fint kløver

    stine:)

    SvarSlet
  11. Jeg vil SÅ gerne deltage! Har vist ikke et eneste viskestykke som ikke er godt og grundig gennemplettet plus minus småhuller ;-) Så ja tak ;-)
    Super fin ide med kløveren!

    KH

    SvarSlet
  12. Jeg får nyt køkken her sidst på måneden og derfor vil jeg blive overlykkelig for nogen nye flotte viskestykker i skønne forårsfarver. Jeg siger ja tak til at deltage og har meldt mig som fast læser, altså 2 lodder til mig :-))

    SvarSlet
  13. Ja jeg kunne da helt klart også godt bruge nogle forårsfriske viskestykker i mit kedelige brune 70erkøkken. Så to lodder til mig.

    SvarSlet
  14. Super fin måde at pynte dem på :)
    Kunne da godt lige bruge dem i mit køkken, så jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  15. Uh jeg vil da også gerne være med. Er blev fast læser, så deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  16. Vil gerne have et lod :)

    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com
    ^Har også en giveaway, den slutter om 2 dage, så skynd jer :)

    SvarSlet
  17. Hvor er de super søde. Lige noget for mig. Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  18. Jeg hopper med, med 2 lodder :) De er bare så så fine

    SvarSlet
  19. deltager med to lodder. Hvor er de fine :)

    SvarSlet
  20. Skønne viskestykker. Jeg er med på 2 lodder (kommentar+fast læser). Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  21. De ser dejlige ud - jeg deltager med 2 lodder, tak.

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine, hvis jeg vinder dem skal det være en gave til min svigerinde, som har været her at passe mig og sønnen, fordi jeg var i narkose i formiddag. Og så lavede hun også lige lækker aftensmad og vaskede op - FANTASTISK:-) Jeg er med på to lodder, og håber jeg vinder den perfekte gave til superfasteren:-)
    Hilsen karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  23. Skønne, skønne viskestykker, som man da kun kan blive glad af!

    Jeg lægger tre lodder i puljen: Kommentar, fast læser, link (med foto) i sidebaren på min blog.

    Krydser fingre! :-)

    *KNUS*

    PS. Har du tjekket min Give Away? - med yummy præmier...!
    http://lisbetll.blogspot.com/2012/03/give-away-frk-anna-marmelade.html

    SvarSlet
  24. Wow hvor er de fine. Og hvor ville de passe perfekt i min nye kolonihave! Jeg deltager med 2 lodder og krydser mine fingre!

    SvarSlet
  25. " lodder til mig og måske linker jeg senere fra min egen computer. Jeg glæder mig til at følge din blog, altid dejligt at opdage en ny blog man kan lide!!
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  26. Det er da bare en rigtig lækker blog du har dig her :)
    Jeg snupper 3 lodder, søde viskestykker kan man altid bruge og de her er ekstra flotte jo :)

    SvarSlet
  27. Lækkert - jeg snupper 1 lod

    SvarSlet
  28. Hvor er de fine de viskestykker, dem er jeg da helt vild med, skønne farver og sødt kløver.
    Så 3 lodder til mig. KH Lene

    SvarSlet
  29. Hvor er de fine! Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod.
    Mvh Lene
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  30. Ih hvor er de fine! 3 lodder til mig, tak :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  31. De passer lige ind til mit køkken, så skynder mig at snuppe 2 lodder :)

    e-mail: frejafidus@gmail.com

    SvarSlet
  32. Lækker give away! Jeg vil meget gerne være med på et lod :D

    SvarSlet
  33. 2 lodder til mig ;o). Hvor er de bare fine.

    SvarSlet
  34. Hei! Så fine dei er! Eg trekker 2 lodd og håper vinnerlykken er med meg:)
    God helg!

    SvarSlet
  35. Nej hvor er de bare fine. God ide med det fine kløver. Jeg snupper to lodder.God weekend herfra.

    SvarSlet
  36. Hvor er de søde!
    Jeg snupper 3 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Fin give away - sød detalje med kløveren :) Jeg vil meget gerne være med, så jeg napper 2 lodder.

    SvarSlet
  38. Hvor er de skønne, jeg smider 2 lodder i puljen :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  39. Skønne viskestykker! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. :)
    Hilsen, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  40. De er rigtig fine! 3 lodder til mig. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...