tirsdag den 13. marts 2012

Så er det tid til at finde vinderen



Jeg ville egentlig have haft min lille datter til at trække vinderen-
kan I lige se hende stå dér smilende med et fad med lodder og finde vinderen?
Det kunne jeg, men sådan blev det ikke, for hun faldt i søvn på
sofaen inden aftensmaden og ligger nu stille og fredeligt i sin seng og sover.

Men så er det godt, jeg har en større datter, der også engang imellem vil være med til "at lege"

Vinderen af de 3 par viskestykker blev



Tillykke til Super Prinsessen.

Når du har fundet ud af, hvilke farver du gerne vil have, skriver du mig en mail
med farver og din adresse,
 så skal jeg sørge for at få dem sendt til dig

Men jeg er rigtig i gavehumør idag, så jeg har trukket to vindere mere:
1 der får 2 sæt viskestykker og 1 der får 1 sæt viskestykker.

Første trøstepræmie (2 sæt viskestykker) vinder blev:


Sidste trøstepræmie (1 sæt viskestykker) vinder blev


Tusind tak til alle jer, der deltog

Skriv til mig på mail:





5 kommentarer:

  1. Yay jeg har vundet trøstepræmie!
    Jeg har sendt dig en mail

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige vindere! :-)

    SvarSlet
  3. Jubiii - jeg vandt. Hvor fedt. Sender dig en mail :-)

    SvarSlet
  4. Stooort tillykke til jer tøser ;o).

    SvarSlet
  5. ØV!! ... men ok, tillykke til de heldige:))

    God dag, Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...