søndag den 11. marts 2012

Hækleklubben

Når jeg laver noget, gør jeg det altid med stor entusiasme-
om det er det, der har smittet af
på pigerne på arbejde ved jeg ikke.
Men ihvertfald har de spurgt flere gange,
om ikke vi skulle starte en hækle-/strikkeklub.
I fredags var de første gang hjemme hos mig,
og det var bare hyggeligt.



Camilla skulle prøve at hækle for første gang.
Måske alle firkanterne bliver til et lille tæppe
til den kommende baby


Og man er mega stolt, når man har lavet sin første firkant:-)


Janni sprang over hæklingen denne gang,
hun have et par kæpheste, der skulle have manke og øjne.
Tror nok, der var to vildbasser derhjemme,
der blev glade.


Majbrit øvede sig i at lave cirkler med udtagninger.
Hun ville nemlig gerne lave Wenches fine
fyrfadsstager med hæklet betræk


Hun havde også været ved at lave bolde i læderrester,
som hun i øjeblikket forsyner hele omgangskredsen med,
inkl dagplejemoren.


Sanne havde også gang i 2 forskellige ting.


Det ene var disse små yndige ugler.


Og så et zig zag tæppe,
hvor hun har afprøvet 2 forskellige teknikker-
og noget med en "ny teknik" på bagsiden.

Og mig, ja jeg fik ikke tid til så meget andet
end at hjælpe- men det gør ikke noget.
Jeg hyggede mig, og jeg synes, det er så
dejligt at kunne hjælpe nogle med at få den samme glæde
ved det her, som jeg har.

Tak for en hyggelig eftermiddag, piger.
Knus

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud:-)

    SvarSlet
  2. Jeg takker også, det var mega hyggeligt og inspirerende :-) Det må vi havde stablet på benene igen en dag...

    SvarSlet
  3. Jeg ville så gerne være din kollega kan jeg se :-) vil elske at blive inviteret til hækle hygge. Iøvrigt tak for kløver DIY. Kh Sofie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...