fredag den 3. februar 2012

Vindere af give away

Så er vinderne fundet af min første give away.
Min store datter har stået for udtrækningen, og det er gjort med stor entusiasme.
Vi har lavet små sedler på gammeldags manér og trukket dem fra en skål- så var det ikke et tilfældigt tal, der afgjorde vinderen og som regel næsten aldrig trækker nummer 1, som Lis skrev.
Faktisk havde jeg lyst til at give jer allesammen et sæt bambier- havde ikke regnet med den store opmærksomhed.
Tak for de søde kommentarer.
Og som Lis så sødt skriver, så er der jo mange flere der kigger ind, end dem, der har deltaget i give away eller meldt sig som fast læser- og det VARMER.
Det gør jo det hele lidt sjovere at lave denne blog.

Den første vi trak (min store datter Julie og jeg) var de blomstrede.


Vinderen blev Bobber

Den næste var smølferne.


Vinderen blev Helle Rasmussen.
Helle, jeg håber, bambierne bringer lykke hos den lille pige, der skal have dem.

Hvis både Bobber og Helle vil sende mig deres adresser på min mail, skal jeg sørge for at få dem sendt.


Tillykke og stort knus herfra.

1 kommentar:

  1. Hold da op....sikke et held. Jeg har sendt mail til jer. :) Glæder mig til at komme til fødselsdag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...